Kom in actie met uw collega’s

Trombose is een ernstige aandoening die jaarlijks 100.000 levens in Nederland raakt. Hoe mooi is het om samen met uw collega’s bij te dragen aan een oplossing? Start samen met uw collega’s een inzamelingsactie voor de Trombosestichting en steun belangrijk trombose-onderzoek.

Wij hebben alvast een paar ideeën op een rijtje gezet om u op weg te helpen:

1. Charity Run of Wandeling: Organiseer net als de medewerkers van Cardinal Health een bedrijfsrun of wandeling en nodig uw collega’s uit om deel te nemen. Laat u sponsoren voor elke kilometer die wordt afgelegd. Een geweldige manier om fit te blijven en de Trombosestichting te steunen! U kunt natuurlijk ook aansluiten bij een bestaande run of wandeling.
  2. Kerstborrel: Niets zo gezellig als de traditionele kerstborrel met collega’s. Doneer dit jaar een klein bedrag voor elke consumptie die u drinkt of eet. Alle beetjes helpen! Of: doneer de waarde van uw kerstpakket. Een kleine moeite, maar een groot gebaar!
  3. Thuisbakwedstrijd: Laat uw culinaire vaardigheden zien door een bakwedstrijd te organiseren. Verkoop de lekkernijen en doneer de opbrengst aan de Trombosestichting.
  4. Online Veiling of Verkoop: Verzamel items om te veilen of te verkopen en nodig medewerkers en relaties/klanten uit om te bieden. Doneer de opbrengst aan de Trombosestichting.
  5. Dress Down Day: Gaat u normaal gesproken in ‘jasje dasje’ naar kantoor? Introduceer dan een Dress Down Day. Die dag mag u casual gekleed naar het werk komen in ruil voor een kleine donatie. Het geld dat wordt opgehaald, kan aan de Trombosestichting worden geschonken.

U kunt als bedrijf er ook voor kiezen om tijdens jubilea of een jaarlijks terugkerend evenement donaties te vragen in plaats van cadeaus. Zo zamelt E & R B.V. jaarlijks tijdens hun haringparty geld in t.b.v. de Trombosestichting. En Edwin Rubens vroeg de genodigden voor de launch van zijn nieuwe bedrijf, de Channel Concept Company, een donatie te doen aan de Trombosestichting.

Dit zijn slechts een paar ideeën om u – samen met uw collega’s – in te zetten voor een wereld zonder tromboseleed.

Wilt u ons hier over spreken, neem gerust contact met ons op. Mandy Silvius (m.silvius@trombosestichting.nl) en Yen-li Busscher (y.busscher@trombosestichting.nl) denken graag met u mee.