Wereld Trombose Dag - 50 jaar Trombosestichting

27 augustus 2024

Programma 50 jaar Trombosestichting en Wereld Trombose Dag 2024

U bent van harte uitgenodigd voor onze bijeenkomst op vrijdag 18 oktober 2024 ter gelegenheid van Wereld Trombose Dag én ons 50-jarig jubileum.

De bijeenkomst vindt plaats in het CORPUS.
Willem Einthovenstraat 1, Oegstgeest.

Er is de mogelijkheid tot betaald parkeren in de overdekte parkeergarage van CORPUS. De parkeergarage beschikt niet over een lift. Bezoekers die slecht ter been zijn kunnen voor de ingang van het gebouw afgezet worden. Er rijden meerdere bussen vanaf station Leiden Centraal naar CORPUS.

09.30 – 10.00
Inloop met koffie en thee

10.00 – 11.00
– Impact van 50 jaar Trombosestichting
– Dr. Rolf Urbanus over zijn onderzoek naar het Antifosfolipiden Syndroom
– Bekendmaking van het winnende tasontwerp

11.00 – 11.30
– Pauze

11.30 – 12.30
– Dr. Jonathan coutinho over zijn onderzoek naar sinustrombose
– Prof. dr. Moniek de Maat en prof. dr. Gijsje Koenderink over hun onderzoek naar stolsels in de hersenen
– Uitreiking van de Virchow Penning

Wij ontvangen uw aanmelding graag vóór 1 oktober a.s. via e-mail: tsn@trombosestichting.nl. Vergeet niet uw naam en adresgegevens te vermelden en of u een introducé meeneemt.

We verheugen ons op uw komst!