Speciale sleutelhanger

11 oktober 2024

Het verhaal achter onze speciale sleutelhanger

De Trombosestichting is een nieuwe online campagne gestart met als doel meer mensen bewust te maken van de impact van trombose. Mensen die naar aanleiding van deze campagne een donatie doen ontvangen onze speciale sleutelhanger. De boodschap is daarbij: doe vandaag nog een donatie en laat zien dat trombose u aan het hart gaat. Graag leggen we uit waarom we de sleutelhanger hebben gemaakt zoals deze nu is.

Stop de Prop-sleutelhangerVorm en kleurgebruik
De sleutelhanger is achthoekig en lijkt in combinatie met het kleurgebruik – de rode binnenkant met een witte buitenrand – op een stopbord. De hand, in de halt-positie, met daarin de bloeddruppel staat symbool voor het stoppen van trombose. Dit beeld is bedacht door de Trombosestichting Ierland en sluit perfect aan bij onze motto: Stop de Prop.

Daarnaast vinden we het belangrijk dat de sleutelhanger herkenbaar is. Het gebruik van rood met wit komt terug in al onze uitingen, zowel online als offline.

Stop de Prop-sleutelhanger

Achterkant: Stop de Prop
Op de achterkant van de sleutelhanger, staat onze motto: Stop de Prop. Dit motto gebruiken wij zo veel mogelijk in onze online en offline uitingen en hoort daarom ook op deze sleutelhanger.

Wilt u de speciale sleutelhanger ontvangen? Doneer minimaal 4 euro op deze campagne, en u krijgt de sleutelhanger thuisgestuurd!

Doneer nu